Freitag, Oktober 05, 2007

Love's labour lost

Salve amici!

Finally! I'm proud to tell that I've got 50 (in words fifty) pages of short comic stories ready to be printed. Next week on the book fair I'll find out WHO will print them, but I'm quite optimistic about it...
Here's a short excerpt of my latest short story "Vergebene Liebesmüh"("Love's labour lost") which can be FULLY enjoyed if speaking German. A beautiful language which is always worth to be spoken as you can see in this short spot.
Enjoy, meine Schnitzel!!


Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hey Sarah,
das nimmt sich schön aus. Ich will den Rest sehen. Und zwar gedruckt! Viel Erfolg auf der Messe!!

Martin

Tobi hat gesagt…

Hi Sarah, sieht prima aus. Wünsch Dir ebenfalls viel Erfolg in Frankfurt, aber das kann ich dir auch persönlich sagen, bin ja auch da,mit meinem neuen Zeug. Wann Bist Du denn da? Bist Du auch bei der IO-Party?

Viele Grüße,
Tobi

sadia hat gesagt…

Öh... du gehst zur Buchmesse??? Wann denn? Ich wollte auch hin, weiß aber nicht, wie ich hinkommen soll... ;__;